Siłą tradycyjnej formy reklamy

11 Lip

Siłą tradycyjnej formy reklamyNiektórzy początkujący specjaliści od marketingu nie doceniają tradycyjnych form reklamy. Wydaje się, że przeważnie wynika to z niezrozumienia tego czym jest reklama i jakie jest jej podstawowe zadanie.

Zwrócenie uwagi klienta

Niewątpliwie, reklama przede wszystkim ma sprawić, że klient zwróci uwagę czy to na produkt, czy też na reklamowaną usługę. Wbrew przekonaniu niektórych osób reklama wcale nie ma odpowiadać na wszystkie pytania odbiorców. Nie musi ona zawierać szczegółowych informacji na temat produktu czy usługi. Mało tego, często lepiej jest, jeśli w reklamie brakuje szczegółów. O ile jest ona interesująca to dobrze jest, jeśli tylko ogólnie przedstawia reklamowany produkt zachęcając klienta do bliższego się z nim zapoznania.

Niewątpliwie, funkcję o której mowa powyżej świetnie spełniają billboardy Warszawa, czy też krótkie reklamy telewizyjne. Jeśli chodzi o billboardy, każdy specjalista od marketingu wie, że powinny zawierać absolutne minimum treści. Billboardy Warszawa powinny natomiast zawsze być jaskrawe i oryginalne. Im więcej kolorów na billboardach tym bardziej przykuwają wzrok, a to jest przecież ich główne, a czasami nawet jedyne zadanie.

Zaznajamianie z produktem

Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, co decyduje o tym jakie produkty zdejmujemy z półek sklepowych i wkładamy do koszyka. Tak naprawdę, rzadko kiedy dokonujemy całkowicie świadomych wyborów. Najczęściej, kiedy trzeba wybrać pomiędzy kilkoma lub nawet kilkunastoma dosyć podobnymi produktami kierujemy się tym, który z nich wydaje się nam najbardziej znany. Oczywiście, znane wydają się być produkty, z których już w przeszłości się korzystało lub też te, z których reklamom miało się najwięcej do czynienia. Jest więc oczywiste, że częste oglądanie produktu na billboardzie sprawia, że w momencie dokonywania zakupu zdaje się być on dobrze znany.

Ponadto, warto również zauważyć, że sklepy często reklamują na billboardach tylko jeden swój produkt. Jeśli jest on atrakcyjnie zaprezentowany przyciąga do sklepu klientów, którzy oprócz reklamowanego produktu kupują zwykle również wiele innych rzeczy.

Więcej na http://www.kreatormarki.pl/billboardy-warszawa

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz