Jak wykorzystać karty plastikowe do promocji firmy?

13 Wrz

Jak poinformować potencjalnego klienta, kontrahenta albo partnera biznesowego o naszej firmie i ich ofercie, jeśli chcemy wykorzystać w tym celu niewielki gadżet, a jednocześnie zależy nam na tym, aby był on zawsze blisko osoby, której go wręczamy?

Odpowiedź na tak postawione pytanie wcale nie musi być trudna, coraz więcej osób, którym się je zadaje, wskazuje bowiem na karty plastikowe. Nie można nie zgodzić się, że w dobie postępu technologicznego w poligrafii, ich druk nie wiąże się już z wygórowanymi kosztami.

Wiele zastosowań

Co więcej, mamy do czynienia z rozwiązaniem zwracającym na siebie uwagę ze względu na wielość zastosowań. Owszem, każda karta plastikowa promuje firmę, nie można jednak nie docenić tego, że promocja ta może się odbywać na przynajmniej kilka sposobów. Najbardziej klasycznym zastosowaniem dla karty plastikowej wydaje się stworzenie z niej podręcznego kalendarzyka. Na jednej stronie umieszcza się wówczas kalendarz na zbliżający się rok starając się umieścić na nim informacje o najważniejszych świętach religijnych i państwowych. Kalendarz nie jest duży, warto jednak zatroszczyć się o to, aby był maksymalnie czytelny. Z punktu widzenia firmy znacznie ważniejsza jest jednak druga strona karty, ta bowiem zawiera dane teleadresowe firmy, logo, a czasem również informacje na temat oferty.

Nośnik informacji promujących

Jak wykorzystać karty plastikowe do promocji firmy?Teoretycznie, jest to wymarzony nośnik informacji promujących dany podmiot, w praktyce jednak warto podchodzić z pewną wstrzemięźliwością do możliwości, jakie daje. Jeśli zapomnimy, że podręczny kalendarz powinien być przede wszystkim schludny, nie mamy dużych szans na to, aby zainteresował klientów. Innym pomysłem na wykorzystanie karty z plastiku jest zamiana jej na bardziej trwałą wizytówkę. Owszem, w tym momencie koszt produkcji jest znacząco wyższy niż ten, z jakim należy się liczyć produkując klasyczne karty wizytowe, jeśli jednak mamy do czynienia z rozwiązaniem charakteryzującym się wysoką jakością, z pewnością skupi ono na sobie uwagę osoby, której je wręczymy. Co więcej, może to podnieść prestiż firmy, którą reprezentujemy, co jest dodatkową korzyścią.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz