Jak reklamować usługę kosmetyczną?

9 Maj

Koszty zabieguWizyta u kosmetyczki ma z założenia czynić nas piękniejszymi. Czasami jednak zdarza się, że cera zamiast zyskać traci na kondycji. Wtedy to klientka wychodzi z gabinetu ze spuszczoną głową i jest ogólnie niezadowolona ze świadczonych usług. Znane są również przypadki klientek, dla których wizyta w niesolidnym zakładzie zakończyła się poparzoną skórą. Co więc powinniśmy w takiej sytuacji zrobić? Pamiętaj, że paragon jest bardzo ważnym dowodem. Bardzo ważne jest zatem, abyś go zachowywała. Jest on dowodem zawarcia umowy między tobą, a danym zakładem. Jeśli jesteś niezadowolona z zabiegu, negocjuj sposób i termin poprawy.

Warunki poprawy

Po zapłaceniu za zabieg – zwłaszcza jeżeli był on nieudany dołóż wszelkich starań, aby wynegocjować z kosmetyczką warunki poprawy. Miej na uwadze, że poprawa zabiegu ma skutkować tym, że zobaczymy na naszej cerze efekt taki, jak deklarowano na początku. Oczekuj podania terminu poprawki. Pamiętaj, że masz również prawo do tego, aby zechcieć, by zabieg został wykonany przez inną kosmetyczkę. Jeśli po tym incydencie osoba, która zajmowała się naszą urodą nie budzi już naszego zaufania, masz pełne prawo poprosić, by zajął się nami ktoś zupełne inny. Miej również na uwadze fakt, że samo odstąpienie od umowy w praktyce trudno wynegocjować. W znacznej mierze wiąże się to z całkowitym zwrotem poniesionych kosztów.

Koszty zabiegu

Tym bardziej, że ciężar wskazania istotnych wad usługi spoczywa na samym usługobiorcy. Nie płać więc za zabiegi, o których do tej pory nie wiedziałaś. Jeżeli natomiast koszt zabiegu, który musisz ponieść różni się od tego, o którym cię poinformowano, nie musisz płacić za działania, które podjęto zupełnie bez twojej zgody. Mowa tu np. o zastosowaniu maseczek, kremów, czy innych dodatkowych kosmetyków. Kosmetyczka powinna być z Tobą w ścisłym kontakcie, wobec czego powinna zapytać cię w takich sprawach o zgodę.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz