Gadżety reklamowe dla dzieci – co powinieneś wiedzieć?

Dzieci to całkiem spora grupa potencjalnych klientów. Dotarcie z danym produktem do najmłodszych klientów wbrew pozorom jest bardzo trudne. Reklama skierowana do dzieci powinna opierać się na innych zasadach niż ta, którą kierujemy do dorosłych odbiorców. Coraz chętniej wykorzystywanym medium marketingowym w promocjach skierowanych do dzieci jest Internet. Coraz częściej w marketingu skierowanym do dzieci wykorzystuje się sampling.

To nic innego, jak rozdawanie bezpłatnych próbek. Najczęściej metodą tę stosują producenci słodyczy. Coraz więcej firm decyduje się na promowanie swoich produktów skierowanych do najmłodszych odbiorców zamawiając specjalne gadżety reklamowe dla dzieci. Jakie gadżety są wybierane najczęściej?

 Gadżety reklamowe

Wśród gadżetów reklamowych dla dzieci w ostatnim czasie królują przede wszystkim różnego rodzaju kolorowanki. Nie ma praktycznie branży, w której kolorowanki się nie sprawdzą. Jeśli do tego zostaną dołączone kredki – sukces murowany. Doskonałym gadżetem skierowanym do dzieci są również kartonowe modele samochodów (przykłady na tej stronie). Wybierając taki gadżet należy jednak pamiętać, że model powinien być na tyle prosty, że dziecko złoży je samodzielnie lub tylko w bardzo niewielką pomocą ze strony rodziców lub opiekunów. Bardzo dobrze przyjmowane są przez dzieci modele, które można złożyć bez konieczności używania kleju, czy nożyczek. Dzieciom na pewno spodobają się także kolorowe  baloniki (koniecznie z logo firmy), malutkie pluszaki, a nawet czapeczki. Liczba przedmiotów, które mogą pełnić gadżety dla dzieci jest niemal nieograniczona.

Kolorowe przyciąganie uwagi

Gadżety reklamowe dla dzieci – co powinieneś wiedzieć?Niezależnie jednak, na jaki przedmiot się zdecydujemy musimy pamiętać, że powinien on być przede wszystkim kolorowy. Wszystkie przedmioty (kubeczki, maskotki, kredki, czy notesiki) muszą być także bezpieczne dla dzieci. Szczególną uwagę na bezpieczeństwo musimy zwrócić, jeśli swoją ofertę kierujemy dla dzieci najmłodszych. Żadne elementy nie mogą być łatwe do oderwania – maluchy mogą je połknąć. Nie mogą też być wykonane z materiałów, które mogą u dzieci wywołać alergię. Pamiętajmy, że wręczając dziecku gadżet reklamowy mamy wywołać na jego twarzy uśmiech. Dzieci to całkiem spora grupa klientów – należy o tym pamiętać wybierając dla nich gadżety reklamowe.

Podobne wpisy:

Be the first to reply

Dodaj komentarz