Czy kampanie mailingowe są opłacalne?

Czy kampanie mailingowe są opłacalne?Dotarcie ze swoim produktem do jak najszerszego grona odbiorców to coś, czego nie odmówi żadna firma. Im więcej klientów, tym większy zysk. Zdobycie kolejnych, potencjalnych klientów wymaga jednak trochę czasu, wysiłku i wkładu finansowego.

Opieranie się jedynie na marketingu szeptanym, liczenie na to, że nowe twarze pojawią się same jest tożsame z wzięciem pod uwagę powolnego procesu rozwoju. Firma, która chce być widoczna na rynku musi szukać źródeł, które szybko i skutecznie docierają do wielu odbiorców. Tylko wtedy można mówić o prawdziwym zysku. Jak do tego doprowadzić? Inwestując w reklamę, nie tylko w outdoorze czy mediach tradycyjnych, ale również w internecie.

Kampania e-mail

Do rozwiązań, które przynoszą największe zyski są właśnie kampanie mailingowe. Powód jest bardzo prosty – każdy z nas posiada skrzynkę pocztową. Połączenie zalet szerokiego grona odbiorców, jednoczesnego poszanowania ich decyzji w wyborze przyjęcia reklamy (permission marketing – nie zajmujemy się spamowaniem, a informowaniem tych, którzy chcą te informacje otrzymywać) przy dodatkowym stworzeniu poczucia pewnej ekskluzywności sprawia, że poziom odwiedzin strony firmy, a także aktywność potencjalnego klienta w interesującym firmę obszarze wzrasta.

Więcej informacji na stronie http://mailsales.pl/

Strategie marketingowe

Zarabianie na mailach nie jest jednak proste. Nie każdy odbiorca maila z informacjami od firmy otworzy go, a nawet jeśli – treść może go nie zainteresować, więc nie zrobi nic więcej. Dlatego strategie marketingowe oparte na mailingu korzystają z rozbudowanych baz danych. Bazy mailingowe przechowują tysiące informacji o użytkownikach – wiek, płeć, imię, często nawet zainteresowania czy zawód, ale przede wszystkim ich aktywność w internecie, czyli daty i godziny logowań na daną stronę, ilość zakupów, ile pieniędzy i na co wydają, co oglądają i jakimi produktami lub usługami są najbardziej zainteresowani. Takie informacje pozwalają na personalizację niemal każdej wiadomości – wysyłanie tylko takich ofert, które wiemy, że zainteresują lub potencjalnie mogą zainteresować odbiorcę. Przekłada się to na wskaźnik wejść na stronę, aktywności i ostatecznie – większy zysk.

Podobne wpisy:

Be the first to reply

Dodaj komentarz